Övrigt

Full pott för hårreparatören

Recension av SACHAJUAN Hair Repair

hair repair

SACHAJUAN Hair Repair är en intensivt vårdande hårkur, anpassad och utvecklad för att reparera trasiga, slitna och överpreparerade hår.

”Nya Blablaba Hair Reapir Super Ultra+ med trippeltonider och extrakt av morötter får ditt hår att bli mjukare, mer svallande och glänser 250 procent mer än vanligt…”

Känner du också igen den här typen av marknadsföring för hårvårdsprodukter? Det gjorde i alla fall jag och min tanke när jag skulle prova Sachajuan Hair Repair var att det säkert skulle lukta gott och ha en skön konsistens och efteråt skulle jag tänka ”ja nog blev håret lite mjukare och glansigare, tror jag”. Man kan med andra ord säga att jag var en aning skeptisk till Sachajuan Hair Repair.

Men döm om min förvåning, efter endast en behandling med Sachajuan Hair Repair så märktes en enorm skillnad. Håret blev mjukare och kändes mer som friskt hår istället för den vanliga känslan som skvallrade om hårstrån slitna av stylingprodukter.

Precis som Sachajuans schampon så är Hair Repair väldigt dryg och det räcker med ett tryck på pumpen för att få lagom mängd. Dessutom behöver man endast 1-2 behandlingar per vecka, och någon gång extra inför något speciellt.

/Testpilot Andreas B 25 år

Kommentera

