KONTROLLTORNET

Hello world!

Det finns 13 testpiloter och ett antal co-pilots – och så finns det en chefspilot och det är jag. Min roll kan jämföras med Charlies i Charlies Änglar, ni vet tv-serien och filmerna. Det är jag som delar ut uppdragen till alla modiga piloter men själv håller jag en ganska låg profil. Jag gillar att ha det så, att jobba på fältet är inget för mig längre, nu håller jag till i kulisserna – men är ändå med överallt… Ser du min bild (okej, jag vet att jag är lite gul i hyn och inte lika snygg som resten av piloterna, men jag hittade ingen annan bild) någonstans vet du att någon av mina piloter varit framme – så håll utkik!

Daredevil

De 13 testpiloterna och deras co-pilots kommer att prova, undersöka, testa, utvärdera och utsätta sina testprodukter för allehanda svårigheter och utmaningar. De tar sina uppdrag på allra största allvar och det viktigaste av allt – de ger aldrig upp i jakten på att göra groomingvärlden bättre, roligare och mer begriplig för alla oss andra. Här på Testpilotbloggen kommer du att kunna ta del av alla piloternas uppdrag – och resultat. Så välkommen att stiga ombord, dags för boarding och takeoff…

Psst! Det är fritt fram för dig att lämna dina egna kommentarer om produkterna!

1 reply »

Kommentera

