betyg 4

Matt i alla lägen

Recension av REN T-zone Balancing Day Fluid

Med hjälp av olika produkter jag testat har jag kommit fram till en mix som fungerar för min lite fetare hy. Jag brukar ha problemet att på dagen se blank ut i ansiktet. Men nu har jag fått bukt med detta så pass att jag känner mig trygg. REN T-zone Balancing Day Fluid är produkten som binder ihop säcken.

Som alltid med REN är det 100% naturliga ingredienser som gäller. T-zone Balancing Day Fluid innehåller bland annat flavonoider från hagtorn och salicilin från pilbark. Dessa ingredienser samt en mängd andra hjälper till att skydda mot bakterieattacker, minska porstorleken och få bukt med talgproduktionen.

recension fuktighetskräm för t-zon

Den praktiska pumpflaskan kommer i en snygg förpackning. Det är väldigt enkelt att få ut den mängd jag vill ha. Här fick jag testa mig fram, det enda rätta. Första gången tog jag alldeles för mycket. Det kändes som jag fick på en matta i ansiktet. Det ger motsatt effekt så jag var snyggt glansig redan på morgonen. Yeah!

Nu har jag fått till rätt mängd som passar just för mig och resultatet är det jag förväntat mig av REN. Det känns jätteskönt att vara naturligt matt i ansiktet hela dagen. Oavsett vad jag hittar på. Den har en mild blomdoft och är krämig nog för att vara lätt att smörja in i ansiktet. Jag kan faktiskt inte komma på något negativt att säga om REN T-zone Balancing Day Fluid förutom det lite saftiga priset på 470 kr.

Kommentera

